Nasze kompetencje

Backup, Storage

Wirtualizacja

Systemy Microsoft

Monitoring i raportowanie

Operatorzy dyżurni

Backup, Storage

Obsługa administracyjna, planowanie zmian w infrastrukturze, implementacja nowych rozwiązań, audyty systemów i platform. Specjalizacja w obsłudze platform storage EMC, Huawei. Główne narzędzia backupu w jakich się wyspecjalizowaliśmy to: Veeam, EMC Avamar oraz CrashPlan.

Obsługa platform i narzędzi backupu (serwery)

 

Obsługa backupu stacji roboczych:

 

Obsługa narzędzi do archiwizacji:

 

 

Obsługa platform storage:

Wirtualizacja

Zespoł 3S Data Center posiada wieloletnie doświadczenie w planowaniu, wdrażaniu i zarządzaniu platformami wirtualizacji Vmware oraz Hyper-V. W wybranych projektach wykorzystujemy mechanizmy DR oparte o VMware SRM i Veeam.

 

Obsługa systemów wirtualizacji

Systemy Microsoft

Zespół inżynierów 3S Data Center posaida wieloletnie doświadczenie w planowaniu, wdrażaniu i zarządzaniu środowiskami Windows Server i aplikacjami serwerowymi Microsoft. Główne pola zarządzania to usługi katalogowe, serwery pocztowe, oraz bieżąca administracja i aktualizacje systemu.

Systemy operacyjne:

  • Usługi pomocnicze typu DNS, DHCP, RDP
  • Infrastruktura PKI

Serwery aplikacyjne – obsługa platformy serwerowej:


System Center (Configuration Manager, Endpoint Protection, Data Protection Manager, Virtual Machine Manager)

Monitoring i raportowanie

Planowanie, wdrożenia i zarządzanie środowiskami monitoringu w oparciu o aplikację Nagios. Usługi dostępne od monitoringu pojedynczych urządzeń Klienta (monitoring z wykorzystaniem centralnej platformy monitorującej Nagios w 3S Data Center) do projektowych wdrożeń dedykowanych systemów monitoringu w infrastrukturze Klienta (praca serwerów w trybie Master-Slave).

Serwery monitorujące Nagios (w tym wdrożenia instancji Nagios u Klientów).
  • Przygotowywanie dashboardów technicznych/biznesowych na podstawie serwera Nagios.
  • Przygotowywanie raportów z platformy dla Klientów.

Operatorzy dyżurni

Całodobowe wsparcie Klienta za pomocą zespołu operatorów dyżurnych. Wsparcie jest realizowane na poziomie roli serwer-operator, zwłaszcza w godzinach nocnych.

  1. Wsparcie 24/7 dla Klientów – monitoring i wsparcie wg wymagań Klienta.
  2. Remote Hands (lokalnie w serwerowniach 3S Data Center).
  3. Wykonywanie czynności zleconych na serwerach typu „serwer operator” czyli: restarty usług, serwerów, nadzór i obsługa udostępnionych narzędzi i  konsol.

Skontaktuj się

Jesteś zainteresowany ofertą klastra 3S Data Center? Zostaw nam swoje dane

1
2
3
× Ta strona używa cookie . Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki .